امروزه کرج مهم‌ترین و نزدیک‌ترین شاهراه به پایتخت محسوب می‌شود و از جهت تامین بخش قابل توجهی از آب شرب تهران، دارای موقعیت جغرافیایی مهمی است. همچنین این شهر بستر تعداد زیادی از کارخانجات کشور است که به سبب آن‌‌ها اشتغال و صنعت کرج توانسته رو به جلو پیش برود و این شهر را به یکی از مهم‌ترین شهر‌‌های ایران تبدیل کند. اکنون کرج با بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر جمعیت، چهارمین شهر پرجمعیت ایران، و کلان شهر کرج با حدود چهار میلیون نفر جمعیت، بیست و دومین کلان‌ شهر خاورمیانه به حساب می‌آید.

ضمن موقعیت جغرافیایی مهم، اهمیت کرج از لحاظ اتصال شهر‌ها و ارسال خروجی کارخانه‌ها به سراسر کشور و همینطور جمعیت زیاد، راه سازی و ترابری نیز جای خود را خالی نکرده و در شبکه‌های بزرگراهی این شهر، حمل و نقل سریع‌تر از همیشه در حال انجام است. از این رو در جهت راحتی و رضایت شما در جابجایی‌های خود، مجموعه رنت ران برای خدمت رسانی تمام وقت به اهالی استان البرز، آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارد. شما قادرید در هر وقت اجاره خودرو کرج را برای خود ثبت کرده و در ایستگاه تعیین شده خودروی انتخابی خود را تحویل بگیرید.

اجاره روزانه ماشین در کرج

در عقیده برخی از مردم به اشتباه تصور می‌شود که به علت جوان بودن جمعیت شهر کرج و نو‌سازی‌های اخیر، کرج شهری جدید است. اما آثار باقی مانده از گذشته حاکی از آن است که این شهر در روزگاران قدیم، حتی در زمان‌های هخامنشیان و اشکانیان نیز دارای تمدنی پیشرفته بوده است. با گذشت زمان اهمیت کرج به علت موقعیت آن افزایش یافت و این باعث شد که این شهر دوره‌های تاریخی زیادی را ببیند. به خصوص در زمان‌های صفویه و پس از آن در دوره قاجار. از این رو شهر کرج از جهت مکان‌های دیدنی تاریخی بسیار غنی است که این راه را برای ورود هر چه بیشتر گردشگران هموار می‌کند. علاوه بر جاذبه‌های تاریخی همچون کاخ سلیمانیه و کاروان سرای عباسی، شهر کرج به علت آب و هوای مطلوب و مجاورت با رود کرج بستری فوق‌العاده برای جاذبه‌های طبیعی ایجاد کرده است. روستای آتشگاه و هفت چشمه در در چالوس از این دسته مکان‌ها هستند. تمامی این جاذبه‌ها بستر مناسبی را برای ورود هرچه بیشتر گردشگران فراهم آورده است. از این رو اگر در شهر کرج مهمان هستید می‌توانید با ثبت اجاره خودرو در کرج، راه را برای گشت و گذار خود و همراهانتان آسان کنید.

رنت ران با مجموعه‌ای متنوع از خودروهای لوکس و خودرو‌های اقتصادی قادر است این خدمت را با روشی نوین به شما عرضه کند. این امر با پلن انتخابی شما و زمان تعیین شده خود شما صورت می‌گیرد. در هر کجا که هستید می‌توانید با چند کلیک ساده اجاره خودرو در کرج را از طریق سایت رنت ران برای خود ثبت کنید و از خدمات آن بهره ببرید.