هدفون و هندزفری انکر, خوش صدای همیشه بیدار

شرکت انکر anker یک شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی است که در چانگشا، هونان واقع شده است. این شرکت به تولید لوازم جانبی باکیفیت کامپیوتر و موبایل از جمله شارژر تلفن، پاور بانک، هدفون، اسپیکر، هاب usb، کابل شارژ و ... معروف است.

 هدفون و هندزفری انکر با عمر باتری طولانی و مدت زمان پخش موسیقی زیاد, کیفیت مطلوب صدا, کیفیت ساخت بالا, جایگیری مناسب روی گوش و قیمت مقرون بصرفه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید هدفون و هندزفری باشد.

کیفیت صدای هدفون و هندزفری انکر

از آنجایی که هدفون و هندزفری های بی سیم انکر از بلوتوث 4 یا بالاتر پشتیبانی می‌کنند, صدای استریوی واضح و بدون پرش را تضمین میکنند. همچنین فناوری حذف نویز روی هدفون و هندزفری ها به بهتر شدن کیفیت پخش صدا کمک شایانی می‌کند.

هدفون و هندزفری های باسیم انکر نیز دارای تکنولوژی حذف نویز و صداهای اضافه محیط هستند همچنین طراحی و جنس به کار رفته در سیم ها از گره خوردن و خراب شدن یا افت کیفیت صدا نیز جلوگیری می‌کند.

عمر باتری طولانی و مدت زمان پخش زیاد هدفون انکر

از آنجایی که پاوربانک های انکر دارای باتری های بسیار با کیفیتی می‌باشند و اصلی ترین محصول شرکت انکر نیز به حساب می‌آیند, انکر در ساخت باتری های هدفون های بی سیم خود نیز چیزی کم نگذاشته و انواع هدفون بی سیم انکر نیز از بهترین و باکیفیت ترین باتری های موجود بهره مند می‌باشند که این امر باعث شده است که هدفون های انکر مدت زمان پخش بالایی داشته باشند و عمر باتری آنها نیز بسیار زیاد باشد.

ضد پاشش آب, عرق و گرد و غبار با گواهی IPX4

اکثر هدفون های انکر دارای گواهی IPX4 هستند که باعث می‌شود در برابر گرد و غبار, پاشش آب و تعرق بدن از هدفون محافظت شود و آسیبی به آن نرسد.

کیفیت ساخت بالا هدفون و هندزفری انکر

انکر از آن دسته از شرکت های چینی می‌باشد که کم کم نظر مخاطبان را در مورد اجناس چینی تغییر می‌دهد. کیفیت بالای ساخت را در تمام محصولات انکر از پاوربانک تا کابل شارژ و اسپیکر, چه از نظر کارایی و چه از نظر کیفیت بدنه می‌توان مشاهده کرد. هدفون انکر نیز از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که پیش تر ذکر شد کیفیت بالای ساخت چه در هدفون های بی سیم و چه هدفون های باسیم انکر به خوبی رعایت شده است.

جایگیری مناسب روی گوش

یکی از ایرادات بسیاری از هدفون ها و هدست ها جایگیری روی گوش می‌باشد که عدم جایگیری مناسب و صحیح روی گوش باعث افتادن هدفون از روی گوش یا عدم جلوگیری از صدای محیط می‌شود. هدفون های انکر با طراحی ارگونومیکی که دارند به بهترین نحو روی گوش جا میگیرند که بیشترین جلوگیری از نویزها و صدای محیط را ایجاد میکند و بالاترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد. از آنجایی که هدفون‌های Anker بسیار خوب روی گوش قرار می‌گیرند، عملکرد بهتری در مسدود کردن صداهای محیطی دارند، حتی اگر حذف کننده نویز نباشند. تناسب فشرده باعث صدای تمیزتر و واضح تر نیز می شود.

قیمت هدفون و هندزفری انکر

امروزه رقابت بر سر بازار هدفون و هدست بسیار داغ شده است و حتی برند های متفرقه نیز محصولات بسیار متنوعی را چا از لحاظ ظاهر و کیفیت و چه از لحاظ قیمت به فروش می‌رسانند. بنابراین شرکت های معتبر تولید کننده هدفون مانند شرکت انکر, با توجه به کیفیت بالای ساخت و باتری هایی با طول عمر و مدت زمان پخش بالا و کیفیت صدای فوق العاده ای که هدفون و هندزفری های انکر ارائه می‌دهند, قیمت هدفون و هندزفری انکر بسیار مقرون به صرفه و قابل قبول در میان رقبای خود می‌باشد.

خرید هدفون و هندزفری انکر

برای خرید هدفون و هندزفری انکر و همچنین مشاهده و خرید سایر لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر, می‌توانید از فروشگاه آنلاین تکین مال دیدن نمایید