دیجی‌کالا جت یکی از سرویس‌های جدید دیجی‌کالا است و هدف از ایجاد این سرویس ارسال رایگان و سریع کالاهای سوپرمارکتی، محصولات بهداشتی و نظافت، خانه و آشپزخانه، پروتئینی و… در اسرع وقت از فروشگاه‌های اطراف محل زندگی کاربر و در زیر 45 دقیقه می‌باشد.

از آنجایی که دیجی کالا جت یکی از سرویس‌های دیجی کالا است، این مجموعه از طریق زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، می‌تواند به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن فرایند آماده سازی و ارسال سفارشات مشتریان را انجام دهد. دیجی‌اکسپرس نیز یکی از خدمات گروه دیجی‌کالا است که در زمینه ارسال و حمل و نقل کالا، تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالاهای دیجی‌کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

 

تامین کالا برای محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا جت از دو روش انجام می‌شود: همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل یاران دریان، هایمارت و… و یا استفاده از انبارهای دیجیکالا در مناطق مختلف شهر به نام جت مارت. این انبارها دقیقا مانند روش آمازون در Prime Now می‌باشد.

 

در تجربه خرید از دیجی کالا جت باید به این نکته اشاره کنیم که اگر از جت مارت خرید کنید و نزدیک به انبار (جت مارت) های دیجی کالا جت باشید حدودا 10 تا 20 دقیقه طول می‌کشد تا سفارش شما به دست شما برسد و اگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید خود را انجام دهید این زمان به 20 الی 30 دقیقه افزایش پیدا می‌کند. در بدترین حالت سفارش شما زودتر از 45 دقیقه به دست شما می‌رسد.

 

تفاوت دیجی کالا جت و دیجی اکسپرس

دیجی اکسپرس نیز یکی از سرویس‌های دیجی کالا است که تمرکز اصلی این سرویس بر روی ارسال سریع کالا از نیم ساعت تا دو ساعت می‌باشد اما دیجی کالا جت تمرکز اصلی خود را بر روی کالاهایی با مصرف روزانه مثل کالاهای سوپرمارکتی و محصولات بهداشتی گذاشته است.

 

دیجی کالا جت قصد دارد تا با همکاری با سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین گسترش انبارهای جت مارت خود به بزرگترین سوپرمارکت آنلاین در ایران تبدیل شود، آن هم با ارسال زیر 45 دقیقه‌ای محصولات!

 

حمیدرضا پاکروان، معاون اجرایی دیجی‌کالا جت در این باره گفت:

تجربه ۱۴ ساله گروه دیجی‌کالا در زمینه تامین و لجستیک، در پیاده‌سازی هر چه بهتر دیجی‌کالا جت نقش آفرینی می‌کند. کیفیت و در عین حال سرعت دو رکن اصلی دیجی­‌کالا جت است که در تمامی مراحل طراحی این محصول جدید گروه دیجی­‌کالا در نظر گرفته شده است؛ محصولی که هم اکنون در اپلیکیشن دیجی­‌کالا قابل استفاده است، مسیر جدید و سریع­‌تری از سرویس‌­دهی را برای مشتریان به وجود می‌­آورد تا انتظارات آن‌ها را در سطح بالاتری نسبت به گذشته پاسخگو باشد و به زودی شاهد توسعه و گسترش این محصول جدید خواهیم بود.

 

محمدرضا کریمی، مدیر کسب‌وکار دیجی‌کالا جت نیز در مورد هدف این سرویس جدید گفت:

 

تلاش ما نزدیک شدن هرچه بیشتر به نیازهای مشتریان است، به همین دلیل سرویسی طراحی کردیم که مشتریان بتوانند مایحتاج اساسی خود را از فروشگاه‌های اطراف تنها کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرند. با توجه به سهم زیر ۳ درصدی سفارش‌های آنلاین سوپرمارکتی در ایران – در مقایسه با میانگین جهان، این بازار پتانسیل بسیار بزرگی برای ورود دارد.

 

دسته‌بندی محصولات دیجی کالا جت

دیجی کالا جت انواع محصولات سوپرمارکتی، کافه، نانوایی، گل، پروتئینی، آبمیوه و بستنی، آجیل و شیرینی و پت شاپ را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به شرح زیر می‌باشند.

 

محصولات سوپرمارکت شامل: لبنیات و بستنی، پروتئینی، آرایشی و بهداشتی، خانه و آشپزخانه، آجیل و خشکبار و… می‌باشد.

فروشگاه‌های میوه و سبزیجات دیجی کالا جت شامل انواع میوه و سبزیجات تازه می‌شود.

 

نانوایی دیجی کالا جت شامل انواع نان سنتی و نان فانتزی می‌باشد.

 

آجیل و شیرینی دیجی کالا جت شامل انواع کیک، شیرینی و لوازم تولد می‌باشد.

 

کافه دیجی کالا جت شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم و کیک و شیرینی و پیش غذا و غذای اصلی کافه می‌باشد.

 

پروتئینی دیجی کالا جت شامل: مواد غذایی منجمد، ژامبون و سوسیس، کنسروجات، تخم مرغ و… می‌باشد.

 

انواع کد تخفیف دیجی کالا جت

این فروشگاه آنلاین هم مانند سایر فروشگاه‌ها برای جذب مشتری و خرید ارزان‌تر کدهای تخفیفی ارائه می‌کند که با وارد کردن کدهای تخفیف دیجی کالا جت از تخفیف‌های مختلفی بهره‌مند خواهید شد و این تخفیف‌ها به صورت روزانه و یا در مناسبت‌های مختلف از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

با این حال همه کدهای تخفیف را می‌توان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

 

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

دیجی کالا جت برای تشویق و ترغیب کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند و یا تا به حال خریدی نداشته‌اند ” کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت ” را ارائه می‌دهد تا بتوانند خرید ارزان‌تری را تجربه کنند. کد تخفیف اولین سفارش از دیجی کالا جت اغلب از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، که کاربران با استفاده از وارد کردن کد در قسمت وارد کردن کد تخفیف فروشگاه جت مارت دیجی کالا جت و سایر فروشگاه‌ها از تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

 کد تخفیف غیر اول دیجی کالا جت

برخی از کاربران نیز در مناسبت‌های مختلف کدهای تخفیف مختلفی ویژه مشتریان همیشگی دیجی کالا جت دریافت خواهند کرد، که این کوپن‌ها هم برای مشتریانی که از قبل خریدی داشته‌اند و هم برای کسانی که تا به حال خریدی نکرده‌اند اعمال خواهد شد. این کوپن‌های خرید دوم دیجی کالا جت از طریق پیامک و یا سایر راه‌های ارتباطی برای مشتریان ارسال خواهد شد.

کد تخفیف فروشگاه‌های دیجی کالا جت

دیجی کالا جت گاهی برای هر دسته‌بندی (نانوایی، پت شاپ، گل فروشی، سوپرمارکت، کافه و…) کد تخفیف جداگانه‌ای در نظر می‌گیرد که فقط برای دسته‌بندی ذکر شده در شرایط کوپن اعمال می‌شوند؛ مانند کد تخفیف اولین خرید نان از دیجی کالا جت.

 

همچنین ممکن است کد تخفیفی با عنوان “کد تخفیف جت مارت دیجی کالا جت” دریافت کنید که با توجه به اینکه هر یک از دسته‌بندی‌ها از تعدادی فروشگاه تشکیل شده است شما بر اساس محل زندگیتان امکان خرید از فروشگاه‌های مختلفی مانند جت مارت را خواهید داشت. از دیگر فروشگاه‌های دیجی کالا جت می‌توان به فروشگاه‌های سراسری سورنا، یاران دریان، دیلی مارکت و… اشاره کرد.

 

شما با مراجعه به وبسایت موپن می‌توانید از جدیدترین انواع کد تخفیف سرویس‌های دیجی کالا مانند کد تخفیف دیجی استایل، دیجی کالا جت و… مطلع شوید.

منبع: پلازا