با مجموعه فوق العاده هدست‌ها و هدفون‌های پیشرفته ریزر، صدای واضح و قدرتمندی را تجربه کنید که مناظر صوتی باورنکردنی را در سطح جدیدی از صدای استریو ایجاد می‌کند و با تکنولوژی صدای فراگیر، مرزهای جدیدی را در غرق شدن بازی ها تجربه کنید.

قیمت و خرید هدست و هدفون ریزر

قیمت هدفون و هدست ریزر با توجه به امکانات و تکنولوژی های بی نظیری که ارائه می‌دهد مقرون به صرفه می‌باشد. پس اگر میخواهید یک تجربه بی نظیر در بازی های رایانه ای را داشته باشید در خرید هدست ریزر شک نکنید.

تکنولوژی ریزر هایپرسنس؛ سطح بعدی غوطه وری در بازی

در طول تاریخ بازی های کامپیوتری، فناوری‌های بصری و صوتی به شکلی تکامل یافته‌اند تا حواس بینایی و شنوایی ما را عمیقاً درگیر کنند و تجربه‌های واقعی را در بازی‌ها ایجاد کنند. اما اگر بتوانیم یکی دیگر از حواس خود را برای تقویت بیشتر موازی بین بازی و زندگی واقعی درگیر کنیم، چه؟ Razer HyperSense اکنون به شما این امکان را می‌دهد تا با وارد شدن به مرز جدیدی در غوطه‌وری بازی‌ها، اکشن را در بازی‌ها احساس کنید.

هر نبرد را احساس کنید

تکنولوژی Razer HyperSenseدر هدست گیمینگ بی سیم ریزر مدل Razer Nari Ultimate ،مجهز به فناوری لمسی هوشمند که توسط Lofelt™  توسعه یافته است، برای اولین بار معرفی شد. تکنولوژی Razer HyperSense سیگنال های صوتی را به بازخورد حسی لمسی پویا در زمان واقعی تبدیل می کند. گیم پدهای امروزی، هپتیک ها (هر نوع تعاملی که شامل حس لامسه باشد) را در طول رویدادهای کلیدی درون بازی به شکل بسیار واقعی برای شخص بازسازی می‌کنند. در تکنولوژیRazer HyperSense، هدفون های ریزر شکل و فرکانس های صوتی بازی را می گیرد و آنها را به جلوه های لمسی واقعی تبدیل می کند. ارتعاشات به طور دقیق از چپ به راست و با شدت های متفاوت، بسته به اینکه نشانه های صوتی از کجا می آیند در بازی جریان دارند. این امر باعث می‌شود آگاهی محیطی گیمرها به شدت افزایش یابد.

درایورهای HAPTIC نسل بعدی

Razer HyperSense دارای پردازش سیگنال پیشرفته و از پیشرفته‌ترین درایورهای لمسی L5 است که توسط Lofelt™  توسعه یافته است تا صدا را به سیگنال‌های ارتعاشی با وضوح بالا تبدیل کند که با دقت بسیار بالا، اقدامات بازی را در زمان واقعی تقلید می‌کند.

در هر دستگاهی شیرجه بزنید

با جک 3.5 میلی متری صدا، می توانید Razer Nari Ultimate را به هر دستگاه هایی مانند تلفن همراه یا کنسول خود وصل کنید و از همان تجربه همه جانبه لذت ببرید. برای فعال کردن Razer HyperSense به هیچ برنامه شخص ثالث یا برنامه‌نویسی نیاز نیست. این بدان معناست که در هر دستگاهی، چه در حال بازی کردن، گوش دادن به موسیقی و یا تماشای یک فیلم، لمسی پیشرفته را احساس خواهید کرد.

فناوری اپلیکیشن THX Spatial Audio ، صدای فضایی

چیزی که صدای خوب را از صدای خارق العاده جدا می کند، توانایی انتقال شما به محیط بازی است. با THX Spatial Audio چه دانستن محل دقیق شلیک گلوله دشمن باشد، چه صدایی در لحظه‌ای که در مرکز یک محیط ایستاده‌اید، صدای فراگیر THX عملکردی بسیار بالا ارائه می‌دهد و محیط بازی را به بهترین شکل زنده می‌کند.

مزایای THX SPATIAL AUDIO

آگاهی محیطی بیشتر

با دقت موقعیت یابی برتر، می‌توانید دشمنان مخفی را پیدا کنید، صدای قدم‌های نزدیک را بشنوید و تهدیدهای اطراف را قبل از دیگران تشخیص دهید.

تمرکز بیشتر

از آنجایی که این تکنولوژی چنین تجربه شنیداری طبیعی را ارائه می دهد، به کاهش خستگی گوش و مغز کمک می کند، زیرا به طور غریزی می توانید بفهمید که هر صدا از کجا می آید.

غوطه وری بیشتر

صدای فراگیر را حتی از دستگاه های استریو فعال کنید و با غرق شدن در بازی ها و موسیقی ها، از تجربه های جدید لذت ببرید.

حالت های تنظیمات در بازی ها با تکنولوژی THX

با انتخاب بین دو حالت زیر، پروفایل‌های تنظیم‌شده سفارشی را اعمال کنید و تجربه صدای موجود را در بازی‌های مورد علاقه‌تان، مانند Apex Legends و بسیاری دیگر را بهبود ببخشید.

THX حالت محیطی

صدای آکوستیک واقع گرایانه محیط که منعکس کننده صدای اطراف شما است و باعث بهبود شنیداری موضعی برای جهت یابی بهتر می‌شود.

حالت رقابتی THX

صدای دشمن را تقویت می کند در حالی که صداهای فرکانس پایین مانند انفجار را کاهش می دهد، بنابراین می توانید صدای قدم های آنها، بارگذاری مجدد خشاب و سایر جلوه های صوتی را با وضوح بیشتری بشنوید.

درجه بندی صدای فراگیر

فاصله، حجم و موقعیت بلندگوها را سفارشی کنید.

صدای شخصی سازی شده بیشتر برای دقت موقعیت بهتر.

سفارشی سازی EQ

وضوح، بیس یا بهترین هر دو - برای کسانی که نیاز به اصلاح بیشتری دارند.

تنظیمات EQ با تنظیم THX.

تنظیم دقیق ابزارهای EQ برای ارائه کنترل بیشتر بر تجربه صدا.

ادغام سازی کاربردی

تنظیمات هر برنامه را برای تجربه صوتی مورد نظر خود سفارشی کنید.

با اکثر هدست ها و هدفون ها کار می کند

این برنامه برای هدست های 3.5 میلی متری، بلوتوث و USB طراحی شده است.

سازگاری با اکثر بازی ها

این برنامه با اکثر بازی ها از apex legends تا call of duty و assassin’s creed سازگار می‌باشد.

 منبع: فروشگاه اینترنتی تکین مال