مجلات گردشگری همیشه به ما در یافتن بهترین نقاط برای مسافرت کمک می کنند و اطلاعات مفیدی در این خصوص به ما می دهند. حتی اگر قصد سفر هم نداشته باشید بی شک ورق زدن مجلات رنگارنگ گردشگری شما را در خود غوطه ور خواهد کرد!

 

معتبرترین مجلات گردشگری جهان کدامند؟

 

مجلات گردشگری همیشه به ما در یافتن بهترین نقاط برای مسافرت کمک می کنند و اطلاعات مفیدی در این خصوص به ما می دهند. حتی اگر قصد سفر هم نداشته باشید بی شک ورق زدن مجلات رنگارنگ گردشگری شما را در خود غوطه ور خواهد کرد!

 با چتراتا همراه باشید تا با معتبرترین مجلات گردشگری جهان ، کمی بیشتر آشنا شویم.

 

مجله گردشگری نشنال جئوگرافیک

 

کمتر کسی را می توان یافت که نام نشنال جئوگرافیک به گوشش نخورده باشد. این مجله معتبر از  جمله بهترین مجلات گردشگری می باشد که ماهانه با نسخه هایی جذاب، علاقمندان به گردشگری را شگفت زده می کند. این مجله پر است از عکسهایی جذاب و رنگی که نمی توانید نگاهتان را از آن بردارید و مطمئن باشید هر چیزی که در حوزه گردشگری بخواهید در این مجله یافت می شود.

 با خواندن این مجله به برترین عکس های گردشگری، مناظر، تاریخ و سفرنامه های گوناگون دست می یابید که بدون شک مطالعه ی آنها جذاب خواهد بود و شما در کشف بهتر جهان کمک می کند.

 

مجله گردشگری کوندی ناست تراولر

 

از دیگر معتبرترین مجلات گردشگری جهان ، مجله Conde’ Nast Traveller است که به صورت ماهنامه انتشار می‌یابد. این ماهنامه با محتوای جذاب و حرفه ای، ۲۵ بار موفق به دریافت جوایز ملی مجلات شده است. نشریه کوندی ناست تراولر پس از انتشار اولین شماره در سال ۱۹۸۷ در مسیر پیشرفت قرار گرفت. شعار اصلی این نشریه "حقیقت در سفر"  است که توسط بنیانگذار و سردبیر اصلی یعنی شخصی به نام ای وانس انتخاب شده است.

 

مجله گردشگری واندرلوست

 

محتوای این مجله معتبر بریتانیایی در مورد بهترین خدمات به مسافران خارجی است. شما با مطالعه مجله انگلیسی زبان Wanderlust، اطلاعات جالبی در ارتباط با سفر و رویدادهای هیجان‌انگیز و فرهنگی به دست می‌آورید. شاید مسابقه عکاسی این نشریه مورد توجه شما نیز قرار بگیرد که در بازه‎‌ های زمانی مختلف در چاپ‌های آن منتشر می‌شود و بسیار هم پرطرفدار است.

 

مجله گردشگری تودی تراولر

 

این مجله پرطرفدار هندوستانی که ماهانه منتشر می شود نیز از معتبرترین مجلات گردشگری جهان می باشد و تنها نشریه ی سفر و گردشگری در کشور پهناور هند میباشد. اطلاعات شگفت‌انگیز و در عین حال کاربردی، از ویژگی های بارز این نشریه است.

 

مجله گردشگری واگاباند

 

واگاباند یک مجله سوئدی می باشد که سفرنامه ها و عکسهایی خاص و بی نظیر در زمینه گردشگری را منتشر می کند. این مجله نیز از برترین مجلات گردشگری و سفر است که متعلق به گروه Egmont می باشد.

همچنین واگاباند از اولین مجلات منتشر شده در اسکاندیناوی و کشورهایی همچون سوئد، نروژ و دانمارک می باشد.

 

مجله گردشگری دیستینشن

 

دیستینشن یکی از مجلات معروف گردشگری در شرق آسیا و اندونزی می باشد که البته نسخه اپلیکیشن نیز برای آن در دسترس قرار گرفته است.

مجله گردشگری DestinAsian توسط تیم رسانه ای این شرکت در هواپیما، هتل و روزنامه فروشی های آسیا پخش می شود .همچنین این مجله گردشگری حاوی عکس های رنگارنگ و سفرنامه های کوتاه و طولانی است که تنها در رابطه با مقصدهای گردشگری آسیا و اقیانوسیه تمرکز دارد.

 

مجله گردشگری لانلی پلنت

 

لانلی پلنت نیز در زمره معتبرترین مجلات گردشگری جهان قرار می گیرد، زیرا که به نام ترین ناشران کتاب آن را منتشر می کنند.این مجله گردشگری انواع جاذبه های دیدنی و بکر را با تصاویری خوش آب و رنگ و توضیحاتی برای شما معرفی می کند که به صورت ماهانه در دو نسخه هندی و آرژانتینی منتشر می شود.

 

مجله گردشگری گت لاست

 

مجله گت لاست که هر سه ماه یکبار منتشر می شود ،پر است از تجربه های سفر در شهرها و کشورهای مختلف. گت لاست مانند سفرنامه ای تصویری هر خواننده ای را به خود مجذوب می کند. با مطالعه گت لاست از بهترین مجلات گردشگری با ایده هایی جذاب و خاص از سفر آشنا می شوید که می توانید به کشف مقصد های گردشگری مشغول شوید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب معتبرترین مجلات گردشگری جهان کدامند؟  کلیک کنید.