علاوه بر حرم مطهر،یکی از دلایلی که باعث ورود گردشگران زیادی به مشهد می‌شود جاذبه‌های تفریحی آن مانند مراکز خرید بزرگ، پارک‌های آبی پیشرفته، باغ وحش و شهربازی‌های متعدد است. امروز در چتراتا می خواهیم مراکز تفریحی و سرگرمی شهر مشهد را به شما معرفی کنیم.

 

 

مراکز تفریحی و سرگرمی مشهد

 

علاوه بر حرم مطهر،یکی از دلایلی که باعث ورود گردشگران زیادی به مشهد می‌شود جاذبه‌های تفریحی آن مانند مراکز خرید بزرگ، پارک‌های آبی پیشرفته، باغ وحش و شهربازی‌های متعدد است. امروز در چتراتا می خواهیم مراکز تفریحی و سرگرمی شهر مشهد را به شما معرفی کنیم.برای رزرو ویلا کلیک کنید.

 

مجموعه شهربازی پارک ملت مشهد

 

در سفر به مشهد ، شهربازی ملت را از دست ندهید . در واقع وسعتی معادل چهار هکتار از پارک ملت به مجموعه شهربازی اختصاص یافته است. این مجموعه دارای انواع وسایل بازی، مناسب کودک تا بزرگسال است که می‌توان لحظات سرشار از هیجان و سرگرم کننده‌ای را در آن تجربه نمود.

 

شهربازی علمی پروفسور بازیما مشهد

 

این پارک یکی از متفاوت ترین، پارک های موضوعی ایران و سومین پارک موضوعی سفر به درون بدن انسان در جهان است. در این شهربازی کودکان در مشهد بازی هایی مثل ماشین زمان، عصب سنج، بازی های تعاملی و واقعیت مجازی در موضوعاتی مثل جانورشناسی، انسان شناسی، دیرینه شناسی، پرواز، افلاک نما و غیره وجود دارد. این شهربازی برای گروه های سنی جذاب است و بزرگترها نیز با اشتیاق فراوان به همراه کودکانشان در آنجا، چیزهای جدید یاد می گیرند.

 

هلیوم پارک مشهد

 

هلیوم پارک یکی از مفرح‌ترین شهربازی های مشهد است و شما می‌توانید در این پارک به پرش و تجربه‌ هیجان با آدرنالین بالا بپردازید و نهایت لذت را در یک روز به یادماندنی حس کنید. این پارک از نوع پارک‌های پرشی است و با امکانات متعدد و مطابق با استاندارد‌های جهانی خود، محیطی هیجان‌انگیز و پرنشاط را برای تمامی سنین آماده کرده است.

هلیوم پارک شگفت‌‌انگیز اولین ترامپولین پارک ایران است که به بازی‌های پرشی و مرتبط با ترامپولین می‌پردازد و تمامی افراد می‌توانند در این مکان جذاب علاوه بر ورزش، بازی نمایند و انرژی خود را به بهترین شکل تخلیه کنند.

 

شهربازی سرزمین خورشید

 

در شهربازی سرزمین خورشید علاوه بر حدود 20 دستگاه وسیله بازی امن برای بازی، تفریح و سرگرمی، امکانات دیگری نظیر پیست اتومبیل رانی و سینمای تابستانی و نمایشگاه محصولات فرهنگی در این مکان نیز وجود دارد که در کنار هم فضایی عالی هم برای تفریح و هم برای آموزش افراد را فراهم آورده است.

 

شهربازی سرپوشیده الماس شرق

 

این شهربازی سرزمین عجایب معروف است دارای امنیت بسیار بالا واصولی می باشد.بهداشت این شهربازی به طور کامل رعایت می شود و دستگاه ها، مخصوصا وسایل بازی کودکان هرروزه استریلیزه می شوند.در شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب، وسایل بازی برای رده های سنی مختلف کودکان، نوجوانان و جوانان وجود دارد.از وسایل بازی و امکاناتی که در این مجموعه وجود دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد

 

آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد بزرگ ترین نمایشگاه ماهیان آب شور ایران واقع در مجتمع تجاری الماس شرق است. مجموعه‌ای از ماهیان دریاهای‌ شور جهان در آکواریوم شهر دریایی شرق مشهد جمع آوری شده است و تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است

 

باغ پرندگان مشهد

 

در باغ پرندگان مشهد، می توان انواع پرندگان با گونه های کمیاب ایرانی، آسیایی و آفریقایی را مشاهده کرد که برای تامین سلامتی بازدیدکنندگان و پرندگان تیم‌های پزشکی بصورت شبانه روزی در این باغ حضور دارند و باغ پرندگان مشهد با مجوز اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی و سازمان محیط زیست مشهد شروع به کار کرده است.

باغ پرندگان مشهد یکی مراکز جذب گردشگر و تفریح مردم مشهد محسوب می شود. تیم های متخصص پزشکی به صورت مستمر در باغ پرندگان مشهد حضور خواهند داشت تا موارد بهداشتی برای حضور گردشگران و زائران در این مکان رعایت شود .

 

شهربازی آرمیتاژ

 

شهربازی مجتمع تجاری آرمیتاژ، به شهربازی کارالند معروف است و برای سنین 3 تا 12 سال مناسب می باشد. اولین شهر مشاغل کودکان در ایران است که با بهره گیری از تجهیزات و وسایل واقعی، بازی های مشاغل گوناگون برای کودکان فراهم شده است تا کودکان بتوانند در شرایط نزدیک به واقعیت، شغل های گوناگونی را تجربه کنند تا بتوانند برای آینده خود تصمیم مطمئن تری بگیرند.

 

شهربازی سرزمین عجایب

 

سرزمین عجایب،اولین شهربازی سرپوشیده مشهد در سال ۱۳۸۶ در شمال شهر مشهد ساخته شد. وسعت این شهربازی که در ۲ طبقه‌ی آخر مجتمع تجاری بزرگ الماس شرق قرار دارد، در حدود ۳ هزار متر مربع است و تنوع فوق العاده ای در وسایل بازی خود دارد که برخی از آن ها برای کودکان و برخی دیگر برای افراد بزرگسال مناسب هستند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب مراکز تفریحی و سرگرمی مشهد کلیک کنید.