لنگرود از شهرهای زیبای گیلان، بر روی جلگه‌ای سرسبز و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. این شهر در جوار دریا و جنگل واقع شده و همین امر جاذبه‌های طبیعی و بکری برای آن پدید آورده است. باچتراتا همراه باشید تا به معرفی این رستورانهای خوش اب و رنگ با عطر بی نظیر بپردازیم

 

معروفترین رستوران های لنگرود

 

لنگرود از شهرهای زیبای گیلان، بر روی جلگه‌ای سرسبز و در نزدیکی دریای خزر قرار دارد. این شهر در جوار دریا و جنگل واقع شده و همین امر جاذبه‌های طبیعی و بکری برای آن پدید آورده است.

باچتراتا همراه باشید تا به معرفی این رستورانهای خوش اب و رنگ با عطر بی نظیر بپردازیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، برای رزرو و اجاره اقامتگاه در لنگرود به سایت چتراتا مراجعه نمایید.

 

رستوران پل خشتی

 

رستوران پل خشتی ،در نزدیکی لیلاکوه قرار دارد. پل خشتی نام یکی از پل های قدیمی شهر لنگرود هستش که مربوط به ده قرن قبل میباشد.

در این رستوران ،سرو انواع غذاهای محلی شمال، با دستور تهیه شرق گیلانی در کنار قلیان و محیط خانوادگی برقرار است.

 

باغ رستوران سنتی چرچران

 

انواع غذاهای بومی محلی و انواع کباب ها و همراه با ماهی های دریایی و حوضچه ای در این رستوران اراعه می شود.برای رزرو ویلا کلیک کنید.

 

رستوران شهرسبز کومله

 

کومله شهری سرسبز در ۶ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان لنگرود است که به وفور می‌توان زمین‌های کشت برنج و چای را در اطراف آن مشاهده کرد و از مراکز مهم تهیه چای در ایران است.

رستوران شهر سبز،در شهر کومله رو که پیدا کردید ، برید اونجا و از کباب کوبیده اش که یکی از بهترین و طبیعی ترین های سطح گیلان هستش ازش لذت ببرید.کباب ترش رو هم اگر اهلش هستید حتما تست کنید که واقعا کم نظیره. قورمه سبزی چرب و چیلی هم دارند.

 

سفره خانه سنتی دنیز

 

سفره خانه سنتی دنیز با محیطی زیبا ودنج و آرام با انواع غذاهای ِلذیذ ایرانی و محلی با کیفیت و سلیقه ای کاملا متفاوت و مدرن پذیرای حضور گرم شما عزیزان میباشد.

 

غذاخوری گیلانه

 

گیلانه، یه غذا خوری خوب و تمیزِ که انواع غذاهای محلی مخصوص گیلان رو سرو می کنه. کباب ترش اینجا حرف اول رو می زنه و فوق العاده خوشمزس. یادتون باشه وقتی داشتین غذا سفارش می دادین ازشون بخواین باقلا و اشپل و گردو هم بیارن.

 

فست فود پلاک 11

 

از بهترین های لنگرود که غذاهاشو با مواد تازه و کیفیت بالا درست می کنه. پیتزاها و کباب لقمه های اینجا فوق العاده خوش طعم و خوشمزه هستن.

 

رستوران ضیافت

 

اگر به لنگرود رفتین حتما کوبیده وقیمه این رستوران را امتحان کنید که بی نظیره وسالها در ذهن شما خواهد ماند وپرسنلی خوش برخورد دارد.

 

برای شماهده اطلاعات بیشتر معروفترین رستوران های لنگرود کلیک کنید.