در سال‌های اخیر شاهد ساخت چندین هتل شیک و لوکس در تهران بوده‌ایم. با این روند، دیگر نمی‌توان با اطمینان خاطر از یک یا دو نام خاص به عنوان بهترین هتل‌ های تهران یاد کرد. بهترین‌ هتل‌ های تهران که عمدتا پنج ستاره و در برخی موارد چهار ستاره هستند، در نقاط شمال، غرب و مرکز پایتخت واقع شده‌اند و از دسترسی مناسبی برای رسیدن به مراکز مهم و نقاط کلیدی شهر برخوردار هستند.

 

 

بهترین هتل های تهران (بخش اول)

 

در سال‌های اخیر شاهد ساخت چندین هتل شیک و لوکس در تهران بوده‌ایم. با این روند، دیگر نمی‌توان با اطمینان خاطر از یک یا دو نام خاص به عنوان بهترین هتل‌ های تهران یاد کرد.

بهترین‌ هتل‌ های تهران که عمدتا پنج ستاره و در برخی موارد چهار ستاره هستند، در نقاط شمال، غرب و مرکز پایتخت واقع شده‌اند و از دسترسی مناسبی برای رسیدن به مراکز مهم و نقاط کلیدی شهر برخوردار هستند.برای رزرو ویلا کلیک کنید.

با چتراتا همراه باشید تا باهم به معرفی این هتل در کلان شهر تهران بپردازیم.

 

هتل پارسیان استقلال

 

از بنام ترین هتل های ایران،هتل پنج ستاره پارسیان استقلال محسوب می‌شود. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی است که برج غربی این هتل در سال 1341 با 15 طبقه افتتاح گردید. هتل استقلال به لحاظ بزرگی و موقعیت جغرافیایی عالی از بدو تأسیس همواره مورد توجه قرار داشته است، به‌طوری‌که این هتل از ابتدای فعالیت خود تابه‌حال شاهد بسیاری از همایش‌ها و مراسم رسمی و غیررسمی داخلی و خارجی بوده است.

بعد از گذشت 10 سال برج شرقی هتل پارسیان استقلال تهران با 15 طبقه دقیقاً در کنار برج غربی احداث و در سال 1351 شروع به کار کرد.

 در مجموع از امکانات و خدمات هتل پارسیان استقلال تهران می‌توان به سالن‌های اجلاس، تالارها، رستوران‌های فرانسوی، ایتالیایی، عربی الحیات، آبشار، تایلندی، رز، نوفل‌لوشاتو اشاره نمود که با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران خود است.

 

هتل ایبیس

 

هتل ایبیس نیز یکی از هتل‌های معروف تهران و از نخستین هتل‌های فرودگاهی ایران است که با ۱۱ طبقه در کنار هتل نووتل قرار دارد. این هتل مناسب کسانی است که می‌خواهند قبل و بعد از پروازشان از امکانات اقامتی و استراحتی استفاده کنند.

این هتل ۴ ستاره ،زیر نظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه در سال ۱۳۹۳ در کنار ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی(ره) افتتاح شد و با ۱۹۶ اتاق دارای امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، یخچال، تلویزیون، رستوران، پارکینگ، لابی، خودپرداز بانک، صرافی، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، کافی نت و... است. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند از سالن ورزشی و استخر یا سالن همایش‌ها و اتاق جلسات هتل نووتل استفاده کنند.

 

هتل ویستریا

 

از دیگر هتل‌های لوکس تهران، می توان به هتل ویستریا اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۸ در خیابان دربند افتتاح شد. این هتل دارای هشت طبقه منفی و ۱۲ طبقه مثبت است و ۱۰۰ اتاق آن شامل اتاق‌های استاندارد دبل و توئین، اتاق کانکت، اتاق کینگ، سوئیت پرزیدنت و سوئیت ویستریا می‌شود.

 از امکانات هتل می‌توان به سالن همایش، تالار عروسی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی آبی، سالن بدن‌سازی، استخر، سونا بخار، سرو ۲۴ ساعته غذا در اتاق، اتاق‌های دارای جکوزی‌، مرکز سلامت و اسپا، اینترنت، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و... اشاره کرد.

نزدیکی به متروی تهران با پنج دقیقه پیاده‌روی، دسترسی آسان به بی‌آر‌تی و تاکسی برای سفر به مناطق مختلف شهر تهران، ‌از دیگر مزیت‌های هتل ویستریا محسوب می‌شوند.

 

هتل آزادی

 

هتل پنج ستاره آزادی تهران یکی از مدرن‌ترین هتل‌های کشور است. این هتل در سال ۱۳۹۱ و با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان توسط متخصصانی از کشورهای سوئیس، ایتالیا و چین مورد بازسازی قرار گرفت.

 هتل آزادی در همسایگی نمایشگاه بین‌المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل تنوع بسیار زیادی دارند به گونه‌ای که مسافران قادرند از بین شش نوع مختلف، اتاق متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب کنند.

 

هتل نووتل

 

یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور، هتل پنج ستاره نووتل تهران بوده که در کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران- قم و در ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار یکدیگر است که یکی هتل ایبیس و دیگری هتل نووتل است. هتل نووتل، محلی بسیار مناسب برای مسافرانی است که قصد تعویض پرواز را دارند و بایستی برای مدت کوتاهی در نزدیکی فرودگاه اقامت کنند. این هتل دارای ۳۰۰ واحد اقامتی، رستوران و کافی‌شاپ‌های بین‌المللی، چندین سالن همایش و نیز پارکینگ رایگان است.

 

هتل اسپیناس

 

هتل اسپیناس خلیج فارس از هتل های معروف تهران است که در اسفند ۱۳۸۸ افتتاح شد. این هتل در بلوار کشاورز قرار دارد و در نتیجه دسترسی خوبی به پارک لاله، تئاتر شهر، میدان ولی‌عصر و مراکز خریدش، خیابان‌های کریم‌خان و انقلاب و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌هایش و... دارد. این هتل پنج ستاره دارای ۱۶ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی با ۲۴۷ باب اتاق و سوئیت است و برای بسیاری از گردشگران، بهترین هتل تهران به حساب می‌آید.

همچنین کافی نت، پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، تاکسی‌سرویس، خشک‌شویی، امکانات ورزشی همچون استخر، جکوزی، سالن ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ، سالن‌های مجهز جهت برگزاری سمینار و... از جمله امکانات هتل اسپیناس بلوار هستند.

 

هتل پارسیان اوین

 

این هتل زیبا در موقعیت مکانی فوق العاده، در منطقه خوش آب و هوای اوین قرار گرفته است. در بزرگراه چمران، سه راه اوین و در نزدیکی نمایشگاه بین المللی تهران. این هتل با دسترسی به شاخه‌های اصلی شهر، دستیابی به مرکز پایتخت و بازدید از مکان‌های دیدنی مثل برج میلاد و کاخ‌های تاریخی را آسان کرده است.

شما در هتل  پارسیان اوین در اتاق‌هایی شیک و تمیز مشرف به مناظری چشمگیر و دلپذیر اقامت خواهید داشت. این سوئیت‌ها علاوه بر همه امکانات رفاهی سایر اتاق‌ها به جکوزی و سونا خشک نیز مجهز هستند.

 

هتل آرامیس

 

این هتل چهارستاره در یکی از زیباترین خیابان های تهران، خیابان ولیعصر واقع شده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۶ انجام گرفته است. ساختمان ۹ طبقه هتل دارای ۱۳۳ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت‌های مجلل و مدرن می‌باشد.

 از امتیازات این مجموعه می‌توان به موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به نقاط دیدنی، موزه‌ها، مراکز تجاری، اداری و تفریحی اشاره کرد. هتل آرامیس با تجربه ای طولانی در زمینه هتلداری و پرسنلی مجرب، پذیرای شما میهمانان گرانقدر می‌باشد.

 

برای مشاهده ادامه بهترین هتل های تهران (بخش اول)  مطلب کلیک کنید.