همدان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور می باشد.تنوع مراکز خرید همدان از سنتی تا مدرن، شما را به خود جذب می‌کند تا حتی شده یک هدیه کوچک برای عزیزانتان یا یادگاری برای خودتان از این سفر خریداری کنید. در واقع همدان از آن دست شهرهایی است که بدون خرید سوغاتی نمی‌توانید از آن خارج شوید.

 

 

معروفترین مراکز خرید همدان

 

همدان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور می باشد.تنوع مراکز خرید همدان از سنتی تا مدرن، شما را به خود جذب می‌کند تا حتی شده یک هدیه کوچک برای عزیزانتان یا یادگاری برای خودتان از این سفر خریداری کنید. در واقع همدان از آن دست شهرهایی است که بدون خرید سوغاتی نمی‌توانید از آن خارج شوید. برای رزرو و اجاره اقامتگاه در همدان می‌توانید به وبسایت چتراتا مراجعه کنید.

 در این مقاله  ازچتراتا به صورت خلاصه به برخی از بهترین مراکز خرید همدان اشاره می‌کنیم که گردشگران برای خرید سوغات و صنایع‌دستی همدان به آن‌ها سر می زنند. با چتراتا همراه شوید.

 

بازار بزرگ سنتی همدان

 

قدمت این بازار سنتی به دوران قاجار برمی‌گردد و با داشتن تالارها و راهروهای پیچ و خم بسیار زیادی به دیگر بازارهای سنتی ایران دارد. قدمت تاریخی، معماری قدیمی و زیبا، عطرو بوی خوش و تنوع زیاد محصولات از جمله مهم‌ترین دلایلی است که مسافران را ترغیب به بازدید از این بازار خواهد کرد.

از نظر اندازه بازار سنتی در کل شامل 30 راسته می‌شود و تنوع قابل توجهی از محصولات را در خود جای داده است. همه می‌دانیم که همدان سوغاتی‌های زیادی دارد و شاید که بتوان گفت بهترین مکان برای تهیه سوغاتی اصیل همدان همین بازار باشد.برای رزرو ویلا کلیک کنید.

 

مرکزخرید مهستان

 

از بهترین مراکز خرید همدان، مرکز خرید مهستان می باشد که در بهترین نقطه تجاری شهر همدان، یعنی در میدان امام خمینی، خیابان بوعلی واقع شده. از جمله خدمات ارائه شده در مرکز خرید مهستان فروش پوشاک زنانه مردانه بچگانه و مجلسی و اسپورت کیف کفش روسری ترمه و بدل و نقره فروشیه.

لازم به ذکره که این مرکز خرید دارای چهار طبقه واحد اداریه، که از جمله واحد های اداری این مجتمع می شه به اتحادیه طلا جواهر ساعت و نقره استان همدان اشاره کرد.

 

مجتمع تجاری الماس

 

مجتمع تجاری الماس، از بزرگترین مراکز خرید همدان است. علاوه بر این، اگر به دنبال اجناسی با قیمت مناسب هستیم، پاساژ الماس، یکی از گزینه‌های ماست و در آن انواع لباس و کیف و کفش مردانه و زنانه و بچه‌گانه پیدا می‌شود. این پاساژ هشت طبقه‌ای چند عطرفروشی خوب هم دارد.

 

بازار کفاشخانه

 

یکی از مراکز تخصصی فروش کفش بازار کفاشخانه همدان است، در این مرکز می‌توانید برندهای مختلف کفش‌های شیک ورزشی، چرمی، زنانه، انواع سندل و … را مشاهده و سپس اقدام به خرید کنید. در این بازار دو راسته کفش‌فروشی وجود دارد که یکی به کفاشخانه کوچک و دیگری به کفاشخانه بزرگ معروف است.

 

مرکز خرید شهرآرا

 

مرکز خرید شهرآرا، از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر همدان به شمار می رود که در زمینی به وسعت 2700 مترمربع احداث شده که زیربنای آن تقریباً 13500 مترمربع است.

این مجتمع بزرگ دارای هفت طبقه است که از دو طبقه آن به عنوان پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک 200 خودرو استفاده می‌شود، دارای 194 باب مغازه و بوتیک به همراه کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی، مجموعه اداری است.

 

برج پاستور همدان

 

برج پاستور ،در نزدیکی آرامگاه بوعلی سینا است. این مجتمع زیبا عرضه کننده انواع کالا از جمله پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، طلا و جواهر و زیورآلات است.

 اما از مهم ترین ویژگی های برج پاستور وجود تعدادی رستوران و کافی شاپ خوب است.

 

مرکز خرید ایران‌زمین

 

می توان بیان کرد که مرکز خرید ایران‌زمین، یکی از بهترین مراکز خرید همدان است که زیاد شلوغ نیست و شما به راحتی می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و پس از مشاهده قیمت‌ها و گشت زدن برای پیدا کردن محصول مورد نظر اقدام به خرید کنید.

 این مجتمع شیک دارای نورپردازی و همچنین معماری خاصی است که اجناس آن قیمت مناسبی دارد که در آن فروشندگان حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند، در کل محل مناسبی برای خرید به خصوص خرید خانوادگی است.

 

مرکز خرید زاگرس

 

برج زاگرس یا مرکز خرید زاگرس، یکی از مراکز خرید مدرن شهر همدان به شمار می رود که در 15 طبقه احداث شده که دو طبقه آن در زیرزمین است. از مجموعه این طبقات 7 طبقه آن تجاری است و از دو طبقه بالای آن نیز به عنوان رستوران استفاده می‌شود که منظره زیبایی را به هنگام صرف غذا نمایان می‌کند طوری که شما می‌توانید طبیعت شهر همدان و همچنین کوه‌های سر به فلک کشیده آن را به نظاره بنشینید و خاطره‌ای زیبا از سفر به شهر همدان را در دفتر زندگی خود ثبت کنید.

 

مرکز خرید وحدت

 

اگر قصد خرید لباس مردانه را دارید پیشنهاد ما به شما بازدید از مرکز خرید وحدت است که لباس‌ها و برندهایی متناسب با مد روز را عرضه می‌کند طوری که با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانید لباس دلخواه خود را انتخاب کنید.

البته ناگفته نماند علاوه بر لباس مردانه در این مرکز لوازم جانبی و گوشی نیز در طبقه آخر این مجتمع وجود دارد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب معروفترین مراکز خرید همدان  کلیک کنید